Vrijwilligers gezocht voor het callcenter vaccinatie!

In de vaccinatiecentra in Hamme en Dendermonde wordt intussen volop gevaccineerd. Ook het callcenter draait volop.

Inwoners van Berlare, Buggenhout, Dendermonde, Hamme, Lebbeke en Zele kunnen naar het callcenter bellen met vragen of om hun afspraak te bevestigen, wijzigen of annuleren. We zijn op zoek naar extra vrijwilligers om de vele telefonische vragen mee te beantwoorden.

  • Ben je minstens twee dagen per week vrij en wil je die nuttig besteden?
  • Ben je stressbestendig, klantvriendelijk en computervaardig?
  • Heb je een hart voor je medemens en kan je je voor een langere periode engageren?

Meld je aan als vrijwilliger voor het callcenter. Ervaring in een gelijkaardige functie is een plus.

  • Je werkt samen met andere vrijwilligers en twee vaste medewerkers.
  • Je bemant gedurende een shift van 4 uur de telefooncentrale, beantwoordt veel voorkomende vragen en verplaatst of annuleert afspraken in het computersysteem. Daarnaast ben je samen met de andere medewerkers ook verantwoordelijk voor uitgaande oproepen. Je belt personen op die hun afspraak nog niet bevestigd hebben en zorgt ervoor dat lege tijdsloten in de planning opgevuld zijn. Hiervoor ga je proactief aan de slag en bel je personen van de reservelijst op.
  • Het callcenter is fysiek ingericht in Zele (Dienstencentrum Henri Van Daele, Lokerenbaan 43) en minstens elke werkdag bereikbaar van 9 tot 17 uur. Naarmate de vaccinatiecampagne vordert en er meer vaccins beschikbaar zijn, kunnen deze openingsuren uitgebreid worden (ook ´s avonds en in het weekend). De werkuren van de medewerkers worden afgestemd op de openingsuren van de vaccinatiecentra. Werken in een variabel uurrooster is voor jou geen probleem.
  • Het callcenter blijft actief zo lang de vaccinatiecampagne duurt. Het einde ervan is voorzien in oktober 2021. Je bent bereid om je voor een langere periode te engageren.
  • We voorzien de nodige opleiding en begeleiding.
  • Je ontvangt een vrijwilligersvergoeding.

Ik wil me aanmelden als vrijwilliger voor het callcenter

Dit artikel werd gepubliceerd op 16 april 2021.